استراتژیهای بازاریابی نوآورانه برای یک اقتصاد دشوار

استراتژی های بازاریابی نوآورانه برای یک اقتصاد دشوار

نوآوری برای مدت های مدید به عنوان خون زندگی‌بخش کسب کار تلقی شده است به ویژه از جنبه رشد و فرصت های جدید بازار متاسفانه کشاکش های اخیر اقتصادی ?ظ شتاب نوآوری را که در دهه گذشته از آن برخوردار بوده‌اند دشوار ساخته است دلیل کاملا اقتصادی است ?گامی که مجبور به کاستن از هزینه ها تعطیل کارکنان بستن کارخانه ها و حفظ جایگاه بازار هستید دشوار است که نوآور باشید همین مطلب در مورد مصرف کنندگان نیز صدق می کند چون آنها نیز افزار مخارج را بنا به اقتصاد کشیده‌اند

معاون وی و خلاقیت خود را حتی در اقتصادی در حال افول نیز حفظ کنند آنها این کار را از طریق نگاه به فرصت های جدیدی که با الگوهای متغیر خرج کردن مشتری می آیند انجام می دهند در اینجا سه مورد با توجه به این نوع نکات ارائه می شود

وال مارت هنگامی که مشتریان دلارهای کمتری برای خرج کردن دارند سعی کنید آن دلارها فراتر بروند در کسب و کار خواربار فروشی این به فروش قویتر برندهای فروشگاهی ترجمه می شود بسیاری از برندهای فروشگاهی والمارت معروفند برای بهره گیری بیشتر از الگو های متغیر خرید والمارت تصمیم گرفت تابه گرید ویو ?فروش ترین برند اختصاصی خود جان تازه‌ای ببخشد برای این کار ت کیفیت تقریباً ??? محصول غذایی را بهبود بخشید نشان برند را به روز رسانی کرد و بسته‌بندی جدیدی را مورد استفاده قرار داد تحلیلگران صنعت انتظار دارند که بنا به توجه مشتریان به برچسب‌های اختصاصی به عنوان راهی برای پس‌انداز دیگر خرده‌فروشان نیز استراتژی مشابهی را برگزیند

پراکتر and گمبل  از نتایج رکود اقتصادی این بوده است که مشتریان از خرید خودروهای جدید چشم‌پوشی می‌کند و درعوض شروع به مراقبت بهتر از خودروهای تحت مالکیت خود می کنند ‏png تصمیم گرفت از طریق راه اندازی زنجیرهای از کارواشهای فرانچایزینگ تحت برند میستر ک** خود را در سراسر کشور از این روند بهره برداری کند برای آغاز پی ان جی کارنت یک زنجیره کوچک کارواش را به تملک خود در آورد سپس از قیمتهای پایین املاک برای یافتن مکان های مناسب و از بیکاری رو به افزایش برای یافتن کارکنان با استعداد استفاده کرد از آنجا که صنعت کارواش فاقد برند ملی مسلط بر بازار است png امیدوار است که واحدهای میستر کل این سهم خوبی از صنعت ?? میلیارد دلاری را به دست آورند ?م بعدی برای پی ان جی مغازه‌های خشکشویی تایپ

هلو هنگامی که مشتریان پول کمتری برای خرج کردن دارند تمایل دارند بیشتر در خانه سرگرم شوند سایت هلو دات کام در جایگاه کاملا مناسبی برای بهره گیری از این روند قرار دارد رمایه‌گذاری مشترکی بین ان‌بی‌سی و نیوز پرپشت خدمات نمایش آنلاین ویدئو با پشتیبانی جذب و نمایش تبلیغات است ? برنامه های پربیننده تلویزیونی را از طریق اینترنت به جای تلویزیون ارائه می‌کند این روند ویژه در میان سنین ?? تا ?? سال بسیار شایع است آماری مورد توجه آگهی‌دهندگان کاربران هلو به طور متوسط ??? دقیقه در ماه را صرف تماشای ویدیوها می کنند ?ه ویدیو ها در برگیرنده آگهی هایی از شرکت‌های عمده مانند آمریکا و نیسان هستند در فقط دوسال هلو به رتبه چهارم وب‌سایت‌های ویدیو رسیده است و ??? میلیون دلار درآمد ایجاد می‌کند این شرکت انتظار دارد که با گسترش مقیاس و مخاطبان بیشتر ظرف چند سال به سودآوری دست یابد  سه نوآوری چه چیزی را به ما می آموزند نخست شرکت ها در رکود اقتصادی نیز می‌توانند کماکان نوآور باشد کلید آن انجام پژوهش برای پیگیری ترجیحات و مخارج در حال تغییر مشتریان است کلید دوم پژوهش به تنهایی کافی نیست نوآوری خوب باید در زمان صحیح به بازار رسانده شود سوم برای خلاق بودن شرکت‌ها باید از ناحیه آرامش خود خارج شوند پی ان جی مثالی عالی است چه کسی می تواند فکر کند که یک شرکت کالاهای بسته بندی شده می تواند تبدیل به یک ارائه کننده خدمات شود

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *