معرفی مرکز :

همانطور که مستحضر میباشید دنیای تجارت امروز ، دنیای رقابت است و هر مجموعه اقتصادی که در این فضا موفق تر عمل کند میتواند گوی سبقت را از رقبای خود برباید  و در این مسیر بنگاه های اقتصادی نیازمندند تا جدید ترین تکنیک های روز را دریابند و پرسنل تحت مجموعه خود را به این ابزار تجهیز نمایند و با تعریف و طراحی خدمات نوین مشتریان بیشتری را با خود همراه نمایند . بهمین منظور مرکز مشاوره توسعه بازار پس از بررسی های صورت گرفته در صنایع استان و عارضه یابی های بعمل آمده بمنظور بهبود عملکرد واحدهای بازاریابی و فروش شرکت ها از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مارکتینگ ، مدل های کسب و کار ، فروش ، مذاکره و … شروع نمود و در ادامه با توجه به استقبال و درخواست متقاضیان نسب به ارائه خدمات مشاوره ای دراین حوزه اقدام نمود و در زمینه های بازاریابی ، فروش ، برند سازی ، CRM ، باشگاه مشتریان ، راه اندازی وب سایت های فروشگاهی و شبکه های اجتماعی و … خدمات ارزنده ای را به متقاضیان ارائه نمود.

چشم انداز : تبدیل شدن به مرجع ارائه دهنده خدمات مشاوره و آموزشی مدیریتی و بازرگانی

مأموریت :

مأموریت مرکز ، افزایش توان توسعه بازار ، ارائه راهکارهای لازم جهت بسط فعالیت های سازمان های فروش ، افزایش کیفیت خدمات ارائه شدن به مشتریان ، کاهش هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات

Tagline  : آموزش برای توسعه

Slogan  : تغییر امروز ، پیشرفت فردا

 

خدمات قابل ارائه در مرکز :

  • برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مدیریت و بازرگانی
  • مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی
  • تحقیقات بازار ( بررسی نحوه ارائه خدمات یا محصول جدید یا توسعه محصولات )
  • مشاوره برندینگ و طراحی استراتژی برندینگ
  • مشاوره پرسنال برندینگ
  • مشاوره مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM) و ( CEM )
  • مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • مشاوره برند سازی در شبکه های اجتماعی
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • راه اندازی مرکز تماس ( CALL CENTER )
  • ارائه ایزو ۱۰۶۸۶ ( استاندارد مخصوص برند )
  • مشاوره فروش و طراحی سازمان فروش
  • طراحی خدمات ( افزایش فروش از طریق تعریف خدمت جدید )
  • مشاوره استخدام پرسنل فروش
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی آنلاین و محیطی