برندینگ

برند یکی از اصطلاحاتی است که حقیقتا تعریف آن سهل و ممتنع است. تعریفهای بسیاری برای برند آورده شده است مانند “ارتباط احساسی ای که یک کالا با مشتری برقرار میکند” یا “هر آنچه که یک کالا را از کالاهای دیگر متمایز میکند.” آنچه که روشن است هر برند از دو قسمت تشکیل شده است؛ یکی اینکه برندها دارای ویژگیهایی هستند که آنها را از محصولات و خدمات دیگر متمایز میکند و دوم اینکه برندها رابطه ای احساسی با مشتریهای خود برقرار میکنند.

پژوهشهای بسیاری ثابت کرده اند که یک برند قوی باعث وفاداری مشتریها به یک محصول یا خدمت میشود و این در عمل یعنی اینکه شما دیگر نگران فروش کالایی که تولید میکنید نباید باشید؛ زیرا بسیاری از مشتریهای وفادار حتی به استفاده از کالایی به جز کالای شما فکر هم نمیکنند. با این وجود این را هم باید بدانیم که کارایی و اثربخشی بهتر برند و اطمینان از اینکه شایسته‌ی سازمان شماست، فقط با صرف پول محقق نمیشود؛ در اصل برندینگ خوب نیازمند صرف زمان زیادی برای تفکر صحیح است.

هدف از برندسازی (برندینگ) چیست؟

برندسازی یا برندینگ، باعث میشود که یک نام و تصویر منحصر به فرد برای یک محصول یا کالا در ذهن مشتری تولید شود، همچنین سازمان شما را از رقبایتان متمایز میسازد. این تصویر معمولاً از طریق کمپین های تبلیغاتی شکل میگیرد که دارای تم های ثابتی هستند. برندینگ یک حضور چشمگیر و منحصر به فرد در بازار ایجاد میکند و مشتریان وفادار را به خود جلب میکند و محصول شما را از رقبایتان متمایز مینماید. مرکز مشاوره مدیریت و کارآفرینی کارامُد با ارائه برنامه های کاربردی و جامع که مبتنی بر یک فرآیند عملی هستند به بالا بردن اثر بخشی برند (نام تجاری) تان کمک میکند. ما با انجام تجزیه و تحلیلهای دقیق داده های مربوط به محصول شما، فعالیتهای رقبا و روند بازاری که در آن فعالیت میکنید، متوجه میشویم که برند شما در چه زمینه هایی به خوبی عمل مینماید و در چه زمینه هایی ناکارآمد است و سپس استراتژیهای مناسبی جهت افزایش اثربخشی برندتان ارائه میدهیم. مشاوره برندسازی ارائه شده توسط این مرکز  به شما کمک میکند تا گام های درستی در جهت توسعه برند خود بردارید.

خدمات جامع بازاریابی و برندینگ استراتژیک  

  • ارائه انواع خدمات برندینگ و برندسازی
  •  
  • ارائه استراتژی ها و پلن های برندینگ در هر دو حوزه خدمات و محصول
  •  
  • ارائه خدمات برندینگ همگام و همراه با کمپین ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  •  
  • طراحی پلن ها و برنامه های ریبرندینگ
  •  
  • خدمات ویژه طراحی لوگو در استراتژی برندینگ و ریبرندینگ